Kérdésekre válaszok

 2009.07.29. 13:57

 

Mostanában nem írtam, de ennek az igazi oka az, hogy az előző bejegyzések „hercege” kijelentette kissé cinikusan, hogy örül, hogy róla szól egy egész blog. Na ez úgy betette nekem a kaput, hogy bármit elkezdtem írni, az valahogy félberagadt. Mindig figyeltem arra, hogy nehogy valamit is magára vegyen, illetve, hogy ha már tud a blog létezéséről, nehogy megbántsam valamivel. És úgy gondoltam, hogy innestől oda az írás lényege, hiszen előtte, csak úgy dőltek belőlem a mondatok, most meg szigorúan figyelek arra, amire lényegében nem kellene. Túlságosan figyelek arra, hogy másoknak mi a véleményük, illetve, hogy senkit se bántsak meg. Most próbálok ezen változtatni. És előre kijelentem: akinek nem inge, ne vegye magára, mert ha az nem az övé, akkor nem fog neki jól állni!
Következő okoskodásom, okfejtésem, elég össze-vissza lesz, de úgy vettem észre, hogy a körülöttem élők a következő kérdéseket, és azokra a válaszokat nagyon-nagyon keresik. Most megpróbálom az én szemszögemből ezekre megtalálni a magyarázatot.
Nah, akkor az első számú nagy kérdés: a pasik miért a farkuktól tartják magukat pasinak?
Aki a farkától tartja magát férfinak, az úgy próbálja bebizonyítani, hogy ö férfi, hogy ezt minél több lyukba igyekszik bedugni. Ha ez összejön, akkor ő jó pasi. De kinek akarják bizonyítni, hogy ők jó pasik? Ha maguknak, akkor valószínűleg elég sokszor pofára ejtették már, és most bizonyítani akarja, hogy ő a „falu bikája”, meg a haverok nagy szájhősök, és nem szeretnének a csapat fekete bárányai lenni, akkor meg a másoknak megfelelni akarás hajtja őket.
Van, amelyik férfi azt mondja, hogy addig kell a szöget ütögetni, míg a kalapács bírja. Talán ez is egy életfelfogás, de azt hiszem, hogy ha egy pasi így gondol a nőkre, mint egy eszközre, az nem csak a nők iránt nincs elég nagy tisztelettel, de saját maga iránt se. Hiszen kiből is pottyant ki minden pasi? Jah… egy nőből. (ha ezt véletlen elfelejtette volna bárki is)
Viszont azokról a pasikról se feledkezzünk el, akik sima szájhősök, és nem így gondolkodnak, csak a haverok elvárásai, azok, amik befolyásolják őket, és hangemberré válnak ez által.
Második számú nagy kérdés: a nők tényleg nem akarnak pasit, vagy csak szimpla kegyes hazugság ezen kijelentésük?
Az igazság az, hogy ez is, az is.  Van, amikor valóban csak a magányra vágyunk, hogy átértékeljük a dolgokat egy nagy csalódás után, de az is lehet, hogy ez a lehető leggyorsabbnak és leghatékonyabbnak hitt lekoptató szöveg. Ha valóban az utóbbi, akkor úgy is fogalmazhatok, hogy nem olyan pasit akar, mint akinek ezt kijelenti, az-az, ha rád néz, úgy érzi, hogy itt vagy a leves görbe, vagy a tál. Még világosabban?! Nem te kellesz neki. A nők hatalmas nagy lekoptató szövegei közé sorolandóak a következő mondatok:
-         „Még az exem szeretem/ visszajött az ex!”
-         „Nem akarom elrontani a barátságunk!”
-         „Jobb egyedül, nem kell most pasi!”
Nagy valószínűséggel, ha ezeket, a mondatokat hallod, akkor ez csak egy amolyan kegyes hazugság, semmi más. Persze nem jelenthető ki ez egyértelműen, hiszen vannak kivételek (én is használtam már ezen mondatokat kegyes hazugságként, és igazságként is), de az esetek nagy többségében ez van. El kell fogadni, hogy a másik nem téged keres. Felesleges utána kapálózni. Ha a nő még elég ravasz is, és te kapálózol, akkor ezt szépen ki fogja használni. És ha kihasznál, hülyét csinálsz magadból. Ki is akar hülyét csinálni magából? Azt hiszem, hogy senki. Persze még azt is figyelembe kell venni, hogy pluszba magadnak okozol fájdalmat.
Saját tapasztalat, hogy ezek nagyon jó lekoptató szövegek, hiszen vagy nem akartam megbántani azzal, hogy ő nem olyan pasi, akit én keresek, vagy tényleg jobb volt egyedül, esetleg barátként jobban szerettem, és nem tudtam volna úgy ránézni, mint pasimra. (Ha egyike, vagy akikkel ezt tettem, ne haragudj, tényleg jobb, és értékesebb barát vagy, és nem érzem úgy, hogy lehetne köztünk bármi más is.) Ezek a lerázós dumákat sokszor valóban csak azért mondjuk, mert nem akarunk titeket, pasikat megbántani, mert félünk, vagyis tartunk attól, hogy ha kerek perec kijelentenénk, akkor nagyon rosszul reagálnátok rá. Persze, most mondhatod, hogy jobb lenne kereken kimondani, hogy mi van, de ez nem olyan egyszerű. A pasiknak is vannak ugyanilyen szövegeik. Például:
-         „Most élni szeretnék, és szabadságra van szükségem!”
-         „Nem tudom igazából, mit szeretnék, és nem akarlak átverni!”
Nah, ismerősek?! Remélem, most erősen bólogat minden kószán, vagy irányítottan idetévedt pasi! : )
Azt hiszem hirtelen most megint csak ennyi…

Címkék: ing nők kérdés pasik bonyodalom válasz királyfi

A bejegyzés trackback címe:

https://redapple.blog.hu/api/trackback/id/tr551275573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása