Műtét elött...

 2008.11.18. 14:24

 

Van még egy-hét mondani valóm, mielött megműtenek…

Petivel lezártam a dolgot… csüt.ön megsértődve azon, hogy nem mentem ki Berekbe hozzá, smárolt a volt munkatársammal. Nem is keresett 7végén. Akkor ennyi, felejtős!

Szombaton és vasárnap T.Miklóson voltam Lillánál… nagyon hiányzott már Lilla, Éffá, és Edit!  Éffá olyan aranyos volt! Megfogta a kezem, és azt mondta, hogy nagyon aggódik, de ne féljek, minden rendben lesz, és jön hozzám majd látogatni!

Ma hivtam K.N.Lacit, aztán bementem hozzá mert szemüvegtokot akartam. És kaptam tőle egy nem éppen olcsó szemcsitokot, egy nem épp olcsó szemcsitörlövel, csak úgy ajándékba! Kérdeztem hogy mennyi lesz, és mit mondott: semmibe, csak gyógyulj meg hamar!

Elolvadtam… olyan jól esett! És annyira jó érzés, hogy kiderültek kik az igazi barátaim… akikre számithatok… akik aggódnak értem.

Keresztapunak ma megcsinálták a gégemetszést… nagyon aggódom érte! Tudom hogy csak szenvedés már neki ez az egész. És a legelviselhetetlenebb, hogy nem tudok semmit csinálni azért hogy jobban legyen!

„Fájdalom az, amikor szenvedni látod azt, akiért mindent

megtennél

Fájdalom az, amikor csendben maradsz, pedig kiáltanál...”

 

Nagyon félek a műtéttől…holnap után lesz. Soha nem féltem még ennyire!

 

                 L A S S Ú    T ánc
> Nézted valaha a gyerekeket játszani a körhintán?
> Hallgattad, mint az esöcseppek földet érnek tompán?
> Követted szemeddel egy pillangó szeszélyes röptét,
> Nézted a tovatünö éjben a felkelö nap fényét?
> Lassítanod kéne.
> Ne táncolj oly gyorsan.
> Az idö rövid
> A zene elillan...

> Átrepülsz szinte minden napodon?
> S amikor kérded: "Hogy s mint?"
> Meghallod a választ?
> Mikor a nap végetér, te ágyadban fekszel,
> Tennivalók százai cikáznak fejedben?
> Lassítanod kéne.
> Ne táncolj oly gyorsan.
> Az idö rövid..
> A zene elillan... 

> Szoktad mondani gyermekednek, "majd inkább holnap"?
> És láttad a rohanásban, amint arcára kiült a bánat?
> Vesztettél el egy jó barátot, hagytad kihülni a
> barátságot,szerelmet
> Mert nem volt idöd felhívni, hogy annyit mondj: "Szervusz"?
> Lassítanod kéne.
> Ne táncolj oly gyorsan.
> Az idö rövid.
> A zene elillan.

> Mikor oly gyorsan szaladsz, hogy valahová elérj,
> Észre sem veszed az út örömét.
> Mikor egész nap csak rohansz s aggódsz,
> Olyan ez, mint egy kibontatlan ajándék.. melyet eldobsz szinte egy perc alatt.
> Az Élet nem versenyfutás
> Lassíts, ne szaladj oly gyorsan
> Halld meg a zenét
> Mielött a dal elillan...

Remélem nagyon hamar írhatok újra...

A bejegyzés trackback címe:

https://redapple.blog.hu/api/trackback/id/tr92775431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása