Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újra itt...kicsit másképp...:)

 2009.06.24. 12:09

Újra elkezdem írni a blogom! :) kicsit másképp, kicsit másabb témákkal...:)

Viccesen hangozhat, de talán ez a mellékhatása annak, hogy mostanában
rákattantam a Szex és New York-ra! Igen, én is pórbálok okos lenni hím
téren, illetve elgondolkoztam, hogy mi nők miért azt tesszük, amit
éppen teszünk. Vajon tényleg annyira bonyolultak a férfiak, és ők is
kombinálnak, vagy egyszerűen csak teszik amit, és ők nem gondolják túl
a dolgokat, hanem ösztönből cselekednek?!
Ma elég sokat beszélgette hímnemű ismerőseimmel, és arra jöttem rá,
hogy igenis, ahány pasi, annyi féle gondolkodás. Vagyis őket inkább
befolyásolja a baráti társaság. Ha a baráti társaság nagy része azt
mondja, hogy jöjjenek a nők sorba, és csak szex, aztán, majd ha az
egyikben megfog valami, akkor majd ott leállok, akkor mindenki így
fogja gondolni. Jó, oké, lehet vitatkozni velem, hiszen azt mondják a
pasik, hogy na, ezt minden pasi így gondolja. De nézzen mindenki a
szíve mélyére. Van olyan, aki úgy érzi inkább, hogy én csak azért is
várom az igazit, és nem csak lyukra játszom; vagy van, aki tényleg az
előbb említett típushoz tartozik, és úgy van vele, hogy kiélvezi az
élet adta lehetőségeket; és van az a kategória, aki valóban
gátlástalan, és semmi más nem érdekli, csak hogy lyukat találjon.
És igazából egyik típust sem lehet elítélni. Mindennek meg van a maga
oka. Hiszen az első szerelemkor még mindenki szent volt, és mindent
megtett volna az akkori nagy Ő-ért. Aztán talán mindenkiben
megváltozott valami. Csalódott. Ki kisebbet, ki nagyobbat, de egy
közös, csalódtak. A csalódást mindenki másképp dolgozza fel. Van olyan
pasi, aki elmegy inni a haverokkal, megdug 1-2 nőt, és elhatározza,
hogy soha többet nem kezd bele komoly kapcsolatba (az már más kérdés,
hogy ezen elméletét meddig tartja meg); vagy van az a típus, aki
inkább otthon marad, és átgondolja a dolgait, hogy talán ő
elronthatott valamit.
Mint remélem sikerült érzékeltetnem, minden pasi más. Őket sem lehet
sztereotípiákba sorolni! Mindenki egy külön egyéniség, és mindenki
különbözően reagál különböző élethelyzetekre. Persze egy pasi hamarabb
túllép egy csalódáson, mint egy nő, de mivel a női nem sokkal
ragaszkodóbb, ez talán érthető is. És el lehet hinni nekem, hogy a
pasik is elgondolkoznak a kapcsolatuk miértjén, ugyanúgy visszavágynak
egy régi párjukhoz (akkor is, ha ezt nem mondják ki), és igenis a
lelkük mélyén ők is védtelenek, és ugyan olyan sebezhetőek, mint a
nők.
Talán előző mondataimmal nem árultam el nagy titkot. Aki viszont
ismer, most furcsán néz, hogy basszus, hát annyi csalódás érte
mostanában, és nem a pasikat ócsárolja, hanem még védi is őket?! Hát a
válaszom az ilyen reakciókra az, hogy igen, védem őket! Hiszem, hogy
mindegyik kis kalandnak vagy kapcsolatban így kellett vége lennie, és
mindegyikből tanultam valamit.
Attól a pasitól, aki egyik napról a másikra eltűnt, és talált magának
egy másik barátnőd, azt tanultam, hogy a szép alma is lehet belül
férges, és kicsit fenntartással kell kezelni a másikat. Viszont neki
volt egy barátnője, akivel már viharos volt a kapcsolatuk, és miután
engem megismert, hagyta ott a barátnőjét. És örülök neki, hogy
otthagyta, akkor is, ha nem velem van most a srác. Hiszen így könnyebb
volt egy rossz kapcsolatból kimásznia, és mint tudjuk, nincs annál
rosszabb, ha valaminek nem tudod kimondani a végét. Ezt a pasit
emberileg szeretem a mai napig, és mindig mosolygok, ha eszembe jut,
vagy meglátom. Hiszen kaptam tőle is gyönyörű perceket, bókokat, és a
kedvenc csokim! 
Aztán a műtétem és nagy lelki válságom után az első pasi, akivel az új
életem elkezdtem. Hát igen, ő mindig a szívem csücske marad. Talán
neki köszönhetek a legtöbbet. Megtanította, hogy ne másoknak, hanem
magamnak akarjak megfelelni, hogy annyit vállaljak, amennyit bírok, és
ő okozta a legnagyobb fájdalmat is. Nem engedte, hogy szeressem, pedig
ragaszkodtam hozzá, hiszen ő segített nekem mindet újra kezdeni, vagy
inkább onnan folytatni ahol abbahagytam.
Talán elég ezt a két férfit felemlegetnem, hogy érthetővé váljon,
mindenkitől tanulunk valamit. Persze ócsárolhatnám mindkettőt. Az
egyiket, azért mert szó nélkül lelépett, a másikat, meg azért mert nem
szeretett, és azon volt, hogy megutáljam.
Minden kapcsolatnak vége kell, hogy legyen valahogy. Van, akinek egy
kapcsolatot sikerül szépen lezárnia, és van, akinek külön érzéke van
ahhoz, hogy minél csúnyábban távozzon egy kapcsolatból.
Aztán esetleg elhatározza a sérült fél elhatározza, hogy nem kell neki
egy ideg a másik féllel hosszú kapcsolat, vagy semmilyen kapcsolat.
Tartja magát az elvéhez, amíg tudja, de közben valahol legbelül
reméli, hogy jön valaki, valaki, akivel minden újra szép lesz, és
érdemes lesz, arra hogy szeressék. Hát ilyenek a pasik… ilyenek
vagyunk mi emberek. Egy közös bennünk. Szeretnénk szeretni, és
szeretnénk ha szeretnének.
Szeretet. Mi is a szeretet? Egy érzés, egy cselekvés? Talán egy
cselekvés. Ha igazán szeretünk valakit, nem várunk viszontszeretet.
Már akkor szeretünk mikor a másik, még nem szeret, és még akkor is
szeretünk, mikor a másik már nem szeret. Ha szeretünk valakit, akkor
az okozza számunkra a legnagyobb boldogságot, ha ő boldog. :)

Címkék: és szex tanulás szerelem boldogság pasik new york kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://redapple.blog.hu/api/trackback/id/tr621205362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása