Na akkor most egy kicsit más téma...a barátság! :)

Az embereknek nem ugyanazt jelentik a csillagaik. Akik úton járnak, azoknak vezetőül szolgálnak a csillagok. Másoknak nem egyebek csöppnyi kis fényeknél. Ismét mások, a tudósok számára problémák. Az üzletemberem szemében aranyból voltak. A csillagok viszont mind-mind hallgatnak. De neked olyan csillagaid lesznek, amilyenek senki másnak. (...) Mert én ott lakom majd valamelyiken, és ott nevetek majd valamelyiken: ha éjszakánként fölnézel az égre, olyan lesz számodra, mintha minden csillag nevetne. Neked, egyedül neked, olyan csillagaid lesznek, amik nevetni tudnak! (...) S ha majd megvigasztalódtál (mert végül is mindig megvigasztalódik az ember), örülni fogsz neki, hogy megismerkedtél velem. Mindig is a barátom leszel.
 Antoine de Saint-Exupéry

Azt mondják, hogy ha az embernek vannak barátai akkor mindene megvan... És hogy ez mennyire is igaz? Szerintem teljes mértékben!
Elmentem főiskolára, és úgy gondolom rengeteg barátot szereztem ott... belecsöppentem egy 14fős társaságba...eleinte iszonyat nagy volt az összetartás, de így év végére eléggé elklikkesedtünk. Én próbáltam, és most is próbálok mindenkivel jóban lenni és beszélgetni, érdeklődni hogylétük felöl... Mindenkit szeretek valamiért... Mankát azért mert egyedi a stílisa; Zsanit, mert szókimondó,és amugy csupaszív nőszemély; Alizt,mert óriási akaratereje és kitartása van; Tündit mert örült és nagyon hatalmas dumája van; Violát mert sokszor bénasága határtalan,mindent,és mindenkit képes kiborítani; Mariot,mert naivsága óriási,de imádnivaló; Csabit,mert nála több Mályi bort senki nem képes meginni; Lackót,mert ő a rangidős,de örök gyerek; Tomit, aki a kedd esti bulikban a szedvicsem egyik fele, és mindig benne van minden hülyeségben; Mátét,aki a legjobb fej lemezlovas,akit igaz hogy megbántottam,de egy csupaszív,és nagyon imádnivaló pasi, akkor is ha vannak néha idióta beszólásai; Jankát,mert neki se kell a hülyeségért a szoszédba menni,és mindig meghallgatja a szerelmi vagy lelki bajom,gondom;Susanne-t,mert nála segitőkészebb ember kevés van a földön,gyönygörű hangja van,amit csodálok,és hatalmas kiratása,pedig ő is kapott rendesen pofonokat az élettől.
 És még valaki, a legfontosabb személy a számomra ezen kis csapatban...Lillám! Lilla a sorstársam. Azt hiszem nagyon egyforma életutat jártunk be. Mint a család, mint a pasik terén. Mi ketten mindig megtaláljuk a nem megfelelő hím egyedet...de valahogy sohasem adjuk fel... az egyik megy...kivárunk, és jön a másik. Közben sírunk és nevetünk egyszerre... Lilla mindig erőt ad nekem, hogy talpon maradjak, vagy ha elesek, akkor segít felállni! Ő mindig ott van az elsők között, sőt, ő az első volt aki jött és mellém állt! Az az igazi barát aki ismer téged hogy milyen vagy valójában, és mégis szeret. Na ő ilyen! Vele megalapitottam az FHK, és az FHNNK neveztű klubokat (majd idővel h mik is ezek a mozaikok)...és mi ketten már tudjuk hogy milyen egyszerre háztartást vezetni és gyereket nevelni. Noha a gyerek nem a miénk, mi csak lelkes pesztrálkodó nagynénik vagyunk...de akkor is! Azt hiszem, mire oda kerülünk, hogy nekünk ez a mindennapjainkban feladat lesz, készen fogunk állni,és könnyebben vesszük az akadályokat. Lilla, soha nem kért számon hogy miért tettem ezt vagy azt...csak rávezet a dolgokra és tanácsot ad. Legtöbbször rájövök, hogy nem hülyeség amit mond,és próbálok alakitani a helyzetemen. Ő volt az aki buli végéig ott volt velem az egyik szórakozóhelyen, mert nekem bejött a Dj pasi, ő az aki rámszólt ha fel akartam adni valamit, ő volt az aki jól kiosztott miután eléggé sokat ittam,de akkor is "támogatott",és ő az aki benne van velem minden hülyeségben. Mindketten szókimondóak vagyunk, és mindenről szabadan, tabuk nélkül beszélünk... Mindennapi kapcsolatban vagyunk...az igazat megvallva szükségem van Lillára minden nap...ő mindenhez erőt ad nekem. Olyan emberek kedvesébe tartozik akiért bármit odaadnék, és tényleg bármit!  És remélem tudja, hogy nagyon szeretem őt,és nagyon fontos nekem! Ha minden jól megy, szeptembertől élettársak leszünk! :)
jha,ma segitett életem első karfiol levesének elkészitésében, igaz csak msn-en kersztül, de sikerült!!! :) I Love Lillám! :) Az anyukája is egy isteni nő lehet, remélem a közeljövöben megismerem őt is! :)
 Röviden Lilla:
"Társad a bajban, rosszban és jóban,
Magányodban, mélypontodban,
Napfényben, sárban, örömben, gyászban,
Szép napokban, vesztes harcban."

És egy másik "banda"... Szabi, Gabi, Zsolti, Ancika, és Juci... velük igazából december óta vagyok jóban... Szabi a vonatozós társam, aki mindig meg tud nevettetni, és rá is bármikor számithatok, Gabi, aki pasi létére kicsit szőke, de imádnivaló, Zsolti aki a szájába fújta a borotvahabot, csakhogy elkápráztassa a népet, Ancika, aki néha hisztis, de ha jó kedve van, iszonyat őrült, és Juci,akivel rájöttem, hogy a votka-energy drink nem a legjobb párositás... :)
És még van valaki...ő középiskola óta mellettem áll jóban, rosszban...bár a főiskola miatt elég keveset tudunk találkozni...ő a szivem kuglófjának egyetlen mazsolája, Nofin! :) (Talán kijelenthetem hogy 2 legjobb barátnőm van, ő és Lilla.)
Nofinnal 3 nyár lesz hogy együtt dolgozok, igy a nap nagy részét együtt töltjük...mindent megbeszélünk, mindenkit kibeszélünk...és hatalmasakat nevetünk. sajos a barátságunk meglazult a fősuli miatt, de nyáron erősitünk majd rajta... majd megint elkezdjük a szalonnasütős,iszogatós estéket,ahol a napi pletykákat is átvesszük... :)

Na igen, ők az én barátaim...iszonyat vegyes társaság... mindegyikőjünkben van valamilyen tulajdonság amilyen én is szeretnék lenni... Ma már tudom...nem ér semmit ha rengeteg pénzed van...ha nincsenek barátaid! Lehet néha összeveszel velük...de az igazi barát nem tud tartósan haragudni!

Nincs emberi kapcsolat, mely megrendítőbb, mélyebb lenne, mint a barátság. A szerelmesek, igen, még a szülők és gyermekek kapcsolatában is mennyi az önzés és hiúság! Csak a barát nem önző; máskülönben nem barát. Nincs titkosabb és nemesebb ajándék az életben, mint a szűkszavú, megértő, türelmes és áldozatkész barátság. S nincs ritkább... A barátság szolgálat, erős és komoly szolgálat, a legnagyobb emberi próba és szerep.
 Márai Sándor

A bejegyzés trackback címe:

https://redapple.blog.hu/api/trackback/id/tr18493540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susanne 2008.05.29. 15:55:25

"A barát olyan, aki ismeri a szívedben rejlő dallamot, és vissza tudja énekelni neked, ha te elfelejtetted azt."

Ha netán egyszer elfelejted a szívedben rejlő dallamot, hidd el, mi visszaénekeljük Neked!

redapple 2008.05.29. 16:46:46

Köszönöm... :)
süti beállítások módosítása