Nah, Petyával kapcsolatos tippem valamilyen szinten beigazolódott! :D Hívott nem rég, hogy elég nehezen élte át a mai napot,de volt dolgozni. És köszöni szépen a tegnapot. Hát őszintén szólva, van mit! Na de hátha meghozza áldozatkészségem a gyümölcsét! Lehet kicsit számító dolog ez...de nah... a remény hal meg utóljára! Majd holnap vagy holnap után találkozunk... mindenesetre várom. Jah, és mivel holnap megyek Debrecenbe az orvossal egyeztetni, mondta hogy írjak majd hogy mi volt, és vigyázzak nagyon magamra, mert most ő aggódik értem! :) Aranyos...

A másik... van egy nagyon kedves ismerősöm akinek a blogját olvasva találtam ezen versét! Nagyon szép, és nagyon okos dolgokat fogalmaz meg! Tehetséges! hozzám képest mindenképp! :)

A kudarc

A kudarc nem azt jelenti, hogy selejt vagyok,
Hanem azt, hogy nem arattam sikert.

A kudarc nem azt jelenti, hogy nem értem el semmit,
Hanem azt, hogy tanultam valamit.

A kudarc nem azt jelenti, hogy bolond voltam,
Hanem azt, hogy volt bennem hit a kísérletezéshez.

A kudarc nem azt jelenti, hogy dicstelenné váltam,
Hanem azt, hogy volt merszem próbálkozni.

A kudarc nem azt jelenti, hogy nem értettem a lényeget,
Hanem azt, hogy valamit másképp kell csinálnom.

A kudarc nem azt jelenti, hogy alábbvaló vagyok,
Hanem azt, hogy nem vagyok tökéletes.

A kudarc nem azt jelenti, hogy elvesztegettem az időt,
Hanem azt, hogy van ürügyem az újrakezdéshez.

A kudarc nem azt jelenti, hogy fel kell adnom,
Hanem azt, hogy még jobban kell igyekeznem.  

A kudarc nem azt jelenti, hogy sohasem fog sikerülni,
Hanem azt, hogy türelmesebbnek kell lennem.

A kudarc nem azt jelenti, hogy Istenem, elhagytál engem,
Hanem azt, hogy Neked bizonyosan van egy jobb ötleted.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://redapple.blog.hu/api/trackback/id/tr31745988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása