A baj nem jár egyedül...

 2008.11.11. 16:35

Keresztapu nagyon nincs jól...kómában van. Megszakad a szívem, hogy ilyen állapotban van! Miért mindig a jókkal történik ilyen?! Igazságtalan és kegyetlen az élet! Mindig a jókat viszi/ akarja elvinni!!!

Youtube-on találtam egy zenét... tessék meghallgatni! És igen, kell ott fenn egy ország...https://www.youtube.com/watch?v=t3rluBFlkhM&feature=related

Eltörpül az én bajom emellett... Igazán felhőtlenül a bajaim egy dolog tudja elfeledtetni. Az, ha a kicsi egyetlen kis unokahugomra vigyázom! Ma is vigyáztam rá! nyugtató látni, hogy fejlődik, okosodik, és viselkedik! Kész kis nő már, igy 15 hóaposan...:) Gyönyörű gyerek! :) életem kicsi szerelme...

Endrének ma irtam smst, és az iwiw elvelem is elolvasta... reménykedek hogy valami okosat írni fog nekem! olyan jó lenne kicsit újra beszélgetni vele! Jó lenne hallani a hangját! Hiányzik...

Ma Petivel filmezek este...kicsit kikapcsolok...kicsit rám is fér igazából! Mára ennyit...jah, és már csak 9  nap a műtétig...nagyon félek!!!!! :(

Címkék: fájdalom endre keresztapa

A bejegyzés trackback címe:

https://redapple.blog.hu/api/trackback/id/tr89763644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása